Stadsbo nu :)

Känns riktigt bra att äntligen kommit in till stan har nära till allt och trivs jätte bra i nya lägenheten och de känns särsklit bra att jag äntligen får vara Sambo med min Älskade P :) så igår invigdes en fredagsmys kväll här hemma hos oss tillammans med Anneli,Martin,Filippa och lillebror Anton Vi kollade på let´s dance och åt lite gottigott..

Idag har vi vart handlat och fixat lite :) i kväll ska mina bröder och två av P´s kompisar komma hit äta och så ska vi kolla emkval Sverige-Portugal på Tv´n. Så jag ska snart sätta igång med maten här Blir Kycklinggryta och pasta

Ska lägga upp lite bilder på lägenheten sen så ni får se hur vi har de!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vill gärna se bilder =)

2009-03-28 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0