Sjuk :(

Är hemma hos P´s mamma och pappa nu. P är ute och byter däck på bilen så ska vi käka lite här tänkte vi :)

gårdags kvällen var trevlig och maten vart god dock gick jag och la mig innan ens Fotbolls matchen hade börjat va så himla trött och hängig men sov inge vidare bra under natten. näsan är helt igen täppt och de hjälpter inte alls med nässpary och så känner jag av bihålorna :( så i morse ringde jag Citykliniken så jag fick en tid dit nu i kväll tror nämligen att jag har åkt på bihåleinfamation jäkla skit de där!! va även inne och läste på vårdguiden att när man är gravid kan man få bihåleinflamation mycket lättre, så hoppas jag kan få lite medicin så jag blir bättre snart :)

 I morgon är de en lugn dag har ingen skola utan bara Utvs. på eftermiddagen så hoppas jag orkar med att gå dit så man får de överstökat.. denna vecka behöver jag öven plugga som en DÅRE :( har massa att göra+ att de är sv B Nationella på fredag i 5 timmar så måste bli FRISK!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

du får krya på dig gumman <3

tänkte bara säga att svenskan är på Onsdag och itne på Fredag så att du inte missar den <3<3

2009-03-29 @ 16:22:51
URL: http://flachigtjessica.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nämen, har du också fått bihåleinflammation?! Som jag hade ju, fyy! Men jag fick minsann inte komma till nån doktor.. just på grund av att dom inte vill ge nån starkare medicin eftersom jag är gravid. Får se vad du får nu då, hemskt jobbigt är det iallafall! Kanske ses nått litet imorgon? Ska träffa Sandy på dagen på stan, men sen? Puss

2009-03-29 @ 17:05:02
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0