TrettioförstaMars tvåtusennio

Idag är en såndär sjuk hemma dag igen :( mina bihålor värker så man kan bli tokig..

och så börjar få dåligt samvete för praktiken har inte vart där på länge känns de som. de där MVG`et som jag tänk jag skulle få i Apu kan jag nog bara drömma om.. känns som om jag är nere i någon depritions svacka nu vad de gäller praktik och skola, jag orkar inte med något av de :( är kankse dax att säga ifrån de helt nu med tanke på att de är inte långt kvar nu innan Bäbis kommer..

Nu ska här tappas upp ett bad sen bara ta de lungt och hoppas mina jäkla bihålor blir bättre någongång :(
okej nu har jag beklagat mig tillräkligt!!


nu till något lite mer roligt kankse :) har ju glömt att skriv att vi var på ultraljud i Fredags och lille plutten som ännu ser ut att vara en tjej.bara växer och växer får nog räkna med att de är en riktig rejäl liten knodd som kommer att komma ut,med tanke på att hon redan vägde 2800g. Nu är de inte långt kvar är så förfäntasfulla :) 
Man kanske skulle börja tänkte på att packa BB-väskan snart? tänk om hon kommer tidigare. ge mig förslag på vad man ska kunna  ta med sig? :)

 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, inte ska du deppa för skolan vännen! Jag tycker du kan höra dej för ifall du kan ta igen något efter bebis är kommen, på sommarlovet, om det är så att du ligger på gränsen i nått ämne? SJÄLVKLART är du trött när du kommit såhär långt i graviditeten och LYSSNA PÅ DEJ SJÄLV OCH DIN KROPP är allra viktigast! Sen att du fått en rejäl bihåleinflammation på köpet är ju inte roligare direkt, tyckte själv jag blev så deppig av att inte känna mej frisk! Men snart är du bättre vännen, hoppas vi kan ses imorgon en stund! Puss o kram

2009-03-31 @ 17:08:50
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

å vila vila vila..sov sov sov..

slappa slappa slappa.

å ha inte dåligt samvete för de...

du hinner minsann plugga o jobba i dina dar..

åå tänk att lilla damen redan är så stor..om de nu är en liten dam..men de tror jag ju.ler.

ja du...jag packade me cocacola ..skratt..

å myskläder men jag gick bara i sköna sjukhusrocken tills den dagen jag skulle åka hem...

sen tog jag me bebiskläder..

ååå de är så spännnade de ni ska få vara me om...att föda en liten bebis..såå coolt.

nu ska jag ta hand om min "bebis" som faktiskt inte är så liten längre.....

kram

2009-03-31 @ 18:38:13
Postat av: Elin

Det va kul och se dig idag gumman. Vad stor bebisen är redan, jobbigt för dig, måste vara tungt. Hoppas allt går bra med skolan och så. kram

2009-04-01 @ 17:02:28
URL: http://pedant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0