Ny dag nya möjligheter

Dagens planer´ ^Träffa Jessica&Jennifer ^Utvsam. kl 13.40 ^Fika med Anneli,Filippa & Sandy ^Plugga ^Diska ^Laga mat ^invänta Älskling :) Tack Jessica! för att du påminde mig om sv nationella.... Va ju till sjukan igår kväll och dom sa bara till mig att jag ska börja andväda en inte så stark nässpray och peta i mig alvedon om jag hade ont, så de är väl bara att lyssna på deras råd och hoppas de går över snart! Nej nu ska jag plattahåret och leta fram några kläder i alla röra sitter ännu och myser i pjamasen :) (har ännu inte hunnit plocka iordning våra kläder så allt ligger i en hög i sovrummet, ska ta tag i de i kväll tänkte jag.) <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Måste bara säja att det känns så bra att ni bor så nära och jag tycker så mycket om dej kära kusin! Ska vi ses här utanför 7.50 imorgon då och gå tilslammans till dagis? Puss o kram

2009-03-30 @ 17:27:28
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0