Mitt i flytten :)

Nu är flytten i full gång och snart så har vi flyttat dit alla våra saker men ska inte sova där fören till helgen :). Igår kväll skruvade vi ihop alla dessa möbler vi köpt de va både en soffa,tvbänk,köksbord + stolar, vardagsrumsbord,skötbord och en fotölj måste säga att jag är lite imponerad på min älskade P som skruvade ihop nästan alla saker själv med lite hjälp från mig och Tove :). Och i kväll blir de att ta dit alla saker från mig och fixa med de!

De är därför har jag vart så jätte dålig på att uppdatera bloggen nu ett par dagar men ska försöka blogga så mycket jag hinner.

Förutom flytten denna vecka har jag hunnit med att:
- träfffa Anneli,filippa och Amelie i Måndags :) de blev en promenad och sen på kvällen bjöd Anneli mig på kvällsmiddag, Såå snäll! och så började vi även flytta.
- Igår var jag ledig från praktiken. Så de blev en fika på staden med Jessica,Anneli och Amelie, Massa mys :)

Dagarna som är kvar på denna vecka ska  det hinnas med mycket bla.:
- Gå på Pk möte på praktiken i kväll mellan 17-19 ;(
- Fixa i lägenheten
-Fika med brudarna<3
- Föräldrargrupp
- På ultraljud :D
- städa mitt rum hos mamma
-Plugga!!
så nog har jag saker att göra denna vecka, kan inte klaga på att jag inte har något att göra iaf :)

Ursch så börjar jag känna mig förkyld igen :( hostar och snorar om vart annat! att de aldrig kan sluta den förbaskade förkylningen..

förästen kul att de redan är 11 stycken som har gissat på min bebis :D gissa ännu mer!!!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

oj oj fullt upp.

ska du på ultraljud igen..

spännande.

å kul flytta !

kramkram

2009-03-26 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0