Lördagskväll med Melodifestival

Dagen har jag ägnat åt att packa ner lite smått och gått från mitt rum tills vi flyttar blev en hel del flyttkartonger tror sex stycken än så länge, men är ännu inte klar med packningen men kände att jag ville vara ute i god tid och inte packa ner allt i sista sekunden :) ..

annars idag har jag bara slappat och haft de lungt och skönt gjorde hemmgjord Pizza till kvällsmiddag Mumsigt vart de och nyligen kollade vi på melodifestivalen Jag,P,Mamma,Bror och Mammas sambo tyckte verkligen inte att de va rätt låt som vann! jag hejade ju på söta Molly men hon lyckades bara få 2 ynkla Poäng.

Som jag nämnde i förra inlägget Va vi och hämtade den underbara barnvagnen igår, åh den va så fin är verkligen helnöjd med den och ångrar inte att vi tog en hel svart :) vi va ju även hem till ett par bekanta till P´s famlij och hämtade hem en bilstol,gåstol och en massa fina kläder som hennes barn andvänt bara några gånger :)

Nej nu ska jag ta mig en varm dursch sen krypa ner i sängen är super trött nu!
Sleep well<3


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

jag tyckte rätt låt vann.hi,hi.

jättefin vagn!!

å magen är så mysig..

ler..

tänk...de är ju inte långt kvar..

åååå så kul de är..

kraaaaaam

2009-03-14 @ 23:43:33
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0