Hur kan någon göra så?




Just nu känner jag mig upprörd riktigt upprörd, fick nyss reda på av Anneli att de har brunnit på min praktikplats . och när ja kollade in på ekuriren.se så står de att branden är anlagd.. hur FAN kan man sjunka så lågt att man vill tända eld på en förskola?. det stod även att polisen inte tagit fast någon misstänkt ännu efter som detta inträffadevid 22 tiden igår.. om jag bara fick tag på dom skulle jag rent utsagt kunna göra vad fan som hällst med dom!! .. Nej jag börjar bli trött på eskilstuna stad nu, vart är vi på väg?  ena studen är de stora bränder.. andra stunden är de skottlossning ursch detta skrämer mig.. om de inte vore för alla vänner och bekanta skulle jag ta mitt pick och pack och dra låångt här ifrån..


Kommentarer
Postat av: sophie törnquist

Hej!



ja det är inte klokt men det värsta är att det verkar ju vara likadant överallt vart man än kommer!

kram

2009-03-02 @ 17:16:24
Postat av: svintoflickan

neeeeej hemskt är vad de är!!!

hur tänker folk???

skrev just till min andra kusinvitamin att ni borde flytta hit hela högen istället..skratt.



kramkram

2009-03-02 @ 17:44:05
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0