Gissa bäbis :P

Lördag idag och sov ända till halv 10 :) de känndes skönt att få sova ut lite. Gårdagen tillbringade jag och P i soffan med "så ska de låta" , "Hundtricket" ,chips och trocadero med andra ord ett pefekt avslut på en låång vecka. Idag ska vi måla lite och plocka ihop lite på P´s rum och i kväll blir de smörgåstårta med famlijen Gustavsson :) 

Haha P´s mamma och pappa fixat ihop en liten tävling här i famlijen, alla har fått skrivit och gissat när Bäbis kommer, hur mycket den kommer väga och hur lång den kommer vara  sen så ska alla vi lägga 20kr och den som är närmast vinner :) haha. jag gissade på att min lilla plutt kommer komma den 14maj (bara för att brorsan fyller då) ,väga 3800g och vara 51cm lång.. åh de ska bli så spännade att se sen :D

Igår va vi ju på besök hos BM allt var bra med mig och plutten och vi följer kurvan prefekt :) förutom att jag har lite lågt blodvärde och måste börja äta järntabletter den sista tiden som är kvar nu.så de går tillbaka till sitt riktiga värde.Det är nog därför jag har vart så himla trött på sistone..

Ja nu är de sista helgen att bo/sova hemma. På måndag får vi nycklen till lägenheten då blir de att börja flytta lite små saker och from nästa helg ska vi börja sova där :) åh de känns så bra allting nu är det bara Plutten som ska komma sen har jag med min alldelses egena lilla familj och jag ångrar mig inte en sekund!


Okej, detta inlägg blev ett allt i allo inlägg :P


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror bebis kommer komma den 15 maj, väga runt 3900 gram och vara 52 cm lång :) Så spännande att gissa! Jag tror även det är en tjej! ses snart!

2009-03-22 @ 09:14:54
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0