Föräldrarkurs start

Var som sagt på föräldrarkurs idag för första gången, va trevligt men väldigt tyst hehe men va kul att de va så många som både P och jag kände igen sen innan :) så de kommer nog bli riktigt kul dom här fredagarna som vi kommer träffas.. Idag fick vi inte så mkt viktigt sagt vi pratade mäst om annat haha..

I morgon är de fredag vilket innebär skola från 8.30 till 12.40 efter de ska jag åka hem fixa och trixa lite sen på kvällen ska vi in till stan och käka med Anneli och Martin sen efter de blir de troligen let´s dance hemma hos dom :) ..

Nej nu ska jag göra tonfisk röra här sen blir de Sveriges värsta bilförare..

Ska lägga in lite bilder snart på min "lilla mage"  som inte är så liten längre ujuj den växer för varje dag som går :P och lille plutten sparkar och har sig mest hela tiden, SÅÅÅ UNDERBART<3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ikväll får ni berätta mer om föräldrarkursen! Så spännande, men ja, tyst är det ju, likadant på våran. Ses ikväll, kära du!

2009-03-06 @ 08:46:13
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0