Föräldrargrupp och besök hos Mvc

Är nyss hem kommen efter en lång promenad med P´s Mamma och syster + hundarna förstårs :) satt fint med en liten kvälls promenad då vi smokade i oss Pizza till kvällsmiddag.
 
Underdagen har jag vart på praktiken och jag blir bara mer och mer irriterad på att min handledare som inte förstår att de är väldigt på frästande med praktik på en förskola när man är i gravid i 7 månaden. så på måndag ska jag prata med min lärare så hon får prata med min handledare.så kanske hon efter de kan fatta lite bättre!!!

Idag fick P och jag reda på att vi får flytta in till lägenheten redan på måndag, ska bli mycket spännande. Jag längtar mäst efter att få inreda och fixa och dona :) men tänkt att jag redan är så vuxen att jag ska flytta från min lilla mamma :( jag som är sån mamma gris!! tur att mamma har semester hela sommaren sen så jag kan träffa henne så ofta jag vill iaf hihi.

I morgon är de som sagt fredag igen och de innebär föräldrargrupp och ett efter de besök hos barnmorskan :) så mysigt med föräldrargruppen att sitta och lyssna och prata om förlossningen och allt! . även mysigt att gå till våran barnmorska hon är så himla rar och omtänksam :)

I helgen annars så blir de att kalasa lite då P´s pappa fyller år och sen blir de att packa de sista inför flytten,sygardiner och måla klart spjälsängen och en hylla.

Nu ska jag kika på tv´n tänkte jag är ju sveriges värsta bilförare ... sen dursch och sist  sova !

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va mysigt att ni ska få flytta in redan nu :) säg till om ni vill ha hjälp :)

2009-03-19 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0