Det händer något i mitt liv <3

Förut för några månader sen var jag så uttråkad på mitt liv att gå ut och roa sig på krogen som mina vänner gjorde intresserade mig för fem öre. det enda som höll mitt liv på topp var älsklingsP och famlijen, jag var rent ut sagt trött på att inget roligt hände i mitt liv.. Men nu helt plötsligt kommer allt på engång jag lever som i någon slags ljus tunnel har bara posetiva saker att se fram emot :)

Datum som får mig att längta
8/3 Jag fyller ;)
13/3 Föräldrarkurs
20/3 -"- & besök hos barnmorskan
27/3 -"- & ultraljud
1/4 Blir sambo men min älskade P <3<3 :):)
12/5 Troligtvis blir jag mamma detta datum <3
6/6 Tar jag studenten
25/7-1/8 Åker till öland med P´s familj

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad mycket du har på gång när du radade upp det sådär, kul! :) Ses snart!

2009-03-06 @ 16:52:01
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0