Det gör mig glad :D

Är hemma på landet hos mamma för engångs skull :) har nyss bakat Kolakakor och mördegskakor tills på söndag när jag ska ha lite19års kalas här hemma  med famlijen och P´s famlij. Mammsen hade igår bakat både bullar,kärleksmums & toscakaka, åh min lovley mor är så duktig!<3

idag va de praktik igen och denna dag ännu körigare än gårdagen då alla 3 ordinarie va sjuka :/  men de jag överlevde och slutade redan kl 12 idag, åkte då till mammas jobb och väntade på henne sen åkte vi och handlade.. Mamma köpte lite mer saker till vår lillbebis bla. spjälsängs skydd,påslakan (va jätte sött med Nalle phu på) och ett litet täcke som vi ska ha till vagnen och vaggan :) ..

när jag kom hem så hade min kära lillebror städat mitt rum åt mig och gissa om jag blev glad. tack min bästaste bror du är så snäll<3

I morgon är de Föräldrarkurs som gäller ser både jag och P mycket fram emot de, ska bli kul att träffa andra unga som med ska bli föräldrar :) .. Som jag längtar till maj<3


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å hjälp va gulligt av lillebror!!!



å så kul å shopa!



nu ska jag sova.



kraam

2009-03-05 @ 00:20:17
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0