Midsommar helgen

Är ute i st sundby förtillfället ska försöka knåda ihop min midsommar helg ..

I Torsdags firade vi som sagt mammsen som fyllde år :) hade en jätte trevlig och mysig kväll med massa mat och tårta  sen sov vi där.. Ifredags var de midsommarafton och de regnade förstårs som varje år, Men vi hade iaf en trevlig kväll hemma hos Jessica med lite vänner :) dock blev vi inte så långvariga då Tilda var grinig och trött, så vi åkte hem redan vid 9 till Tildas Farmor och farfar där vi kollade på film och bara mysade :) sov även kvar här tills idag blev en dag extra då P ville kolla fotbolls match med sin pappa och Farbror igår kväll.. annars har vi bara tagit det lungt :) 

Ingen dans kring midsommarstången blev de heller.. men äsch! vi sparar oss till nästa år då blir de dans med min lillaTilda :D <3 

Nu längtar jag efter Öland med sol och bad!


Min glada baby :D


Kommentarer
Postat av: Linda

va söt hon är=)

2009-06-22 @ 20:39:08
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0