En morgonpigg baby :)

Kl 04.30 tyckte tildis de va lagom att gå upp idag eller iaf lagom tid för mat :) hon fick mat sen la vi oss i sängen igen för att jag tyckte vi kunde somna om men inte hon tydligen.. så vi har legat i en timma snart och bara myst sen tillsist somnade hon om men då kunde istället inte jag sova, så tog tillfälle att ta mig en dursh.. så nu har jag nyligen durshat och klätt på mig :) känns skönt att vara ute i god tid då Tilda och jag ska till min skola kl8.30 och ha avskeds fika med min kära klass...

Det är gaalet bara 3 dagar kvar nu till studenten.. tårana har vart nära att komma under gårdagen då en tjej i klassen hade skrivit så fint om oss! så sjuk härliga minnen man har tillsammans, 3år har gått så otorligt fort. Tänk att jag aldrig med kommer gå i skolan :S .. och aldrig med få gå i samma klass som Johanna igen efter måånga år tillammans :( <3

Har inte hunnit med att uppdatera haft så mkt annat för mig men ska försöka slänga in ett inlägg då och då iaf :)

Lite bilder från de senaste dagarna!


Mammas älskling<3



Prov sitta i babysittern :)


En nöjd baby :D


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad fina ni är! :)

2009-06-03 @ 07:30:04
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Anette

Så fina ni är allihopa. Kram Mias Mamma Anette

2009-06-04 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0