En förmiddag i vilsta

Nu har jag nyss käkat lite mat i min esamhet då P ännu jobbar och Tilda ligger och sover.. vi har haft en skön förmiddag ute i vilsta, tog oss en promenad dit med Anneli och filippa . vi hade med oss fika så vi satt och myste i gräset och åt kakor och bullar ,och så babade lilla filippa i det kalla vattnet :)  

nu på eftermiddagen har jag plockat lite här hemma hade tänkt att vi skulle åka och handla men P va som sagt tvungen att jobba över ;( .. Tur att jag har min lillagumma hemma så jag inte blir alldeles rastlös..

Välkommen tillbaka solen :D hoppas du stannar kvar hos oss nu!!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Vad skönt att höra :) Hör av dig om det är något du vill ändra på! Kram!

2009-06-22 @ 17:38:55
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0