En dag på stranden


Nu har jag nyss fått tilda att sova efter mycket om och men, lilla gumman har skrikit och skrikt .. försökte gå en sväng med henne ute vid kl20 då somnade hon och vi bar upp vagnen men efter 10 minuter vaknade hon och skrek och skrek försökte ge bröstet men hon vägrade.. så vi packade in oss i bilen och åkte sundbyholm runt och hon somnade igen men vaknade så fort vi kom hem igen.. fick i henne lite mat och gick runt en stund sen skrek hon igen till slut fick jag
henne till ro i vagnen nu efter en timma.. min lilla gumma så över trött :( men nu sover hon iaf...

Idag har vi vart på stranden med Anneli & Filippa de va mysigt vi hade med oss melon och vindruvor :) men jag tordes aldrig mig i vattnet ... efter de gick vi till ica och köpte glass..

I morgon blir de stan sen ska vi hem till mamma/mormor och sova då P ska jobba sent stackarn :(<3

nej nu ska jag kyla ner mig med en isglass sen sova.

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å hade hon svårt komma till ro lilla gumman.jobbigt när de blir så.

hoppas hon får sova i natt.

har ni de bra i värmen?

kram

2009-06-30 @ 23:13:41
Postat av: Johanna

Åhh stackars liten!

Min bebis har också skrikit sig till sömns nu när det varit så varmt! Man känner sig så hjälplös för nästan inget hjälper!!

2009-06-30 @ 23:40:25
URL: http://impregnant.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh, tack för din fina kommentar! Ja, jag borde ju klara det.. vill bara kunna känna det där lugnet du vet.. Åh, hoppas vi kan åka till power meet imorgon! PUSS

2009-07-02 @ 09:02:14
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0