Effektiv på morgon kvisten

Gick upp med tuppen idag halv 6 va jag uppe, kunde inte somna om när jag hade matat tilda vid 5. så nu under morgonen har jag hunnit med att diska väldens sörsta disk berg,damsugit och torkat i köket, slängt ut mattorna på ballkongen,Lagt i en maskin med tvätt :) sen nu för 10 minuter sen vaknade tilda så jag tycker jag hunnit med ganska så mkt under tiden hon sov..


Åh gumman har sovit så bra i natt !  hon somnade vid 21 igår och vaknade inte fören 5 i morse :D så idag är jag utvilad.

dagens planer
10.30 bvc besök
lunch ute i lekparken med Anneli o filippa
gå ner till stan

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du ha varit kram mamma

2009-06-24 @ 10:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0