Sjuklingar


Både  P och jag ligger däckade i feber och förkylning tror vi åkt på influensan.. jag känner mig lite bättre idag har ingen huvudvärk iaf sen tror jag nästan att min feber är helt borta dock har jag super ont i halsen, hostar och är snorig som bara den :( och detsamma för p.. så vi har vart hemma sen i tisdags och vart sjuklingar tillsammans och blir det hela veckan ut så man blir frisk någon gång!!


måste bli frisk till helgen har ju lovat vara barnvakt då! vill ju så gärna de :)




Saknar min mammi <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, ja hoppas ni hinner bli friska, men annars hittar vi någon annan barnvakt så känn inte dåligt samvete eller så :) åh, asså när du ringde så tänkte jag inte ens på att du inte sa grattis, ingen fara alls! Haha! Visst kan vi fira lite på lördag då om ni kommer :) Men det hoppas och tror vi ju att ni gör! Puss o kram och krya på er!

2009-01-22 @ 10:07:03
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0