mjukstart

Måndagens planer

´ Ta en sovmorgon till kl 10.30
´ Åka med 12.00 bussen in till staden
´ Möta upp Johanna för lunch :)
´ En shopping runda på stan
´ Alternativ medicin lektion kl 15.10
 ´ Åka hem till P med 17.10 bussen 
´ Ha en lung hemma kväll SOM ALLTID :)

Känns skönt med en mjukstart såhär efter att man vart hemma och sjuk en vecka, denna vecka lär nog bli hektisk f.r.om tisdag då jag ska hinna med Skola,praktik,extra jobba på mammas jobb och fixa klart projektarbetet... men som sagt ska njuta lite extra av morgon dagen :)

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna sen krypa ner i sängen är så himla trött. Höll på att somna under kalaset vi va på under eftermiddagen/kvällen med de var trevligt tillsammans med P´s släktingar så jag höll mig vaken!!

Sweet dreams 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0