Dagen i all ära´

Denna dag..

^ Vaknade upp bredvid miss jessica :) ( vi hade filmkvällsmys igår och jag sov där)
^ Blev skjutsade av Jessicas mor till Skogstorp för att åka med bussen.
^ Blev Frukost på Min lilla Mammis jobb.
^ Åkte till prakriken (va där i ca 2 timmar)
^ Hade projektarbete i skolan
^ Gick på staden med Jessica.( shoppade diverse bra-att-ha saker bla. Hårspray,hårspännen och Bomullsrondeller)
^ Tog bussen ut till min Pontus
^ Käkade middag ( mycket god pasta gratäng)
^ pluggat lite Alternativ medecin läxa.
^ just nu sitter jag och inväntar P som är och kollar på en bil :) så får se om han kommer hem med den om en stund här!!





Ni har väl inte missat mig i e-tuna kuriren idag va ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0