Bättringsvägen :)


Både jag och P mår mycket bättre idag :) ingen feber har vi iaf men hostar och snorar gör fortfarande. men de lär vi få stå ut med i några dagar till kan jag tro..

va hemma idag med från skolan för skäkerhetens skull vill inte gå dit sen att man inte orkar en hel dag och måste åka hem igen.. så P och jag har vart inne i stan en stund och köpt lite hostmedecin och nässpary från apoteket sen va vi även ut till folkesta och handlade på willys åt mamma (skulle bara handla på willys va de tänkt), när vi skulle åka hem från willys tog vi vägen förbi elgiganten och fick med oss både en nymobil till mig en 42" plasma tv :) Haha kan man kalla inpulsköp! men känns bra att ha tv tills vi ska flytta nu, va ju tv och soffa som vi va mäst "beroende" av att köpa så nu är de kirrat iaf...


.:: Helgens planer ::.

^^ I kväll blir de Lungt ska laga mat här hemma sen blir de nog mäst att titta på tv bara.

^^ I morgon ska vi hem till min pappa ska ha lite kalas för min lillebror som fyller 15 nästa fredag sen på kvällen ska vi vara barn vakt åt Filippa medans Anneli och Martin är på Revyn!

^^ På söndag ska vi fira P´s farfar med hela hans släkt ska bli trevligt :)




Min nya Mobil :)




och nya tv´n !!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen, det kan man verkligen kalla impulsköp! Då vet vi vart vi kommer ha våra "mysfredagar" fr.o.m första april :p Tihi! Underbart att ni kommer imorgon! Serverar tacos kl.17.30, så kom hungriga! Puss

2009-01-23 @ 22:00:31
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0