Uppe med tuppen

  • Gick upp tillammayns med P idag kl 05.15 var då jätte pigg och åkte med han ut till sundby för att ta en buss vid 10 till stan, men dum som jag va gick jag och la mig i sängen med laptopen när jag kom hit, och somnade förstårs :P inte smart gjort! så vaknade jag alldeles nyss av att jessica ringde och insåg då att jag missat bussen för 40 minuer sen haha .. så nu får de bli en hemma slappar dag om inget annat hastigt dyker upp.. 

underbart med fredag i morgon, jag har längtat efter helgen hela veckan då denna vecka har vart en jobbig vecka med sena kvällar både måndag och tisdag sen ett projektarbete som skulle bli klar. well well det märks iaf att man lever!

 


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ja vi får se till att ses.göra nåt ihop eller så.

önskar jag hade lättare ta mej till etuna...

hmm..

har ju inte ofta bil.

å vad den här helgen gått fort.

tråkigt.

kramkram

2009-02-08 @ 19:33:00
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0