Ultraljud :)

Nu är vi nyss hem komna från ultraljudet vi hann även med en mysig lunch på Tuna park och kolla på lite underbara bebiskläder :) .. Ultraljudet gick jätte bra allt såg bra ut med vår lilla plutt(a), och BF blev nu runt den 13 Maj redan, så jag är alltså i vecka 29.. vi fick även reda på att de nog kommer bli en liten dotter !!!! I´am Happy :D nu ska vi dit den 27 mars igen för att kolla så att lillen har följt sin kurva..

Nu blir de att hitta lite fina flicknamn också :) Tilda är nog i toppen nu! hihi ..men som sagt de kanske kommer ut en pojke iaf i slutendan och då ska han iaf få heta Theodor !!!

Nej nu ska jag snart äta semla här sen åka in till standen igen, för kl15 är de ensambel lektion..



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Helt otroligt...du har liksom fått mer än halva graviditeten gratis..lite avundsjuk blri man..ler.

åå 13 maj..såå mysigt o en tjej!!

vad spännande !!!!!!!

å ja jag vill gärna hälsa på o ni får jättegärna komma hit..allt är ju lättare när de blir vår o sommar..

men ni kommer nog bli lite trötta på våra vildningar..ler..

men vi kan ju träffas i er lekpark o vid läppe o bada o lite sånt..

tänk vad din o annies bebis kommer få kul ihop sen o så bo så nära varann.

de kan jag sakna lite ibland att de är så många som börjar jobba o så är jag kvar mammaledig liksom...

här är barnen febriga..trist.

stooor kram o grattis igen..

har en kompis i gbg o hennes tjej heter tilda..gulligt.

kramkram

2009-02-24 @ 15:09:31
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Amelie

Här sitter jag och ler! :)

2009-02-24 @ 16:31:10
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Hörde från Mia om den roliga nyheten, och läst på din blogg. Vad kul!! :) kram malin

2009-02-24 @ 23:18:16
Postat av: Anneli

Uuunderbart! men det vet du ju redan att jag tycker :-p Ni kan väl komma o fika lite hos oss ikväll om ni ändå ska upp till "er" lägenhet som sagt! Vi är ju lite sjuka, men på bättringsvägen! PUSS sötaste du!

2009-02-25 @ 08:47:54
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Jessica

så glaf jag är för eran skull så gulligt med Tilda:) <3

2009-02-25 @ 19:34:05
Postat av: Anna

Hej och grattis! Hittade in hit till din blogg via din kusin Annelies blogg. Är så nyfiken på hur det kändes att förstå att du var gravid så sent? Har du inte märkt eller känt av det alls? Skriv jättegärna å berätta =) Än en gång, grattis!

2009-02-25 @ 21:16:34
Postat av: svintoflickan

hej igen.

ja jag komemr ju vara hemma enda tills nästa sommar...o förhoppningsvis längre..vet bara inte hur...

när tar du studenten då..

vilket datum.

skönt att du inte mått illa o inget.

nu ska jag snart sova.

kramkram

2009-02-25 @ 22:10:38
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0