Sportlov :)

Känns lyxigt med en veckas lov denna vecka, sportlov är de ja och man ska tydligen vara hurtig och vara ute och åka skidor,skridskor med mer om de ska vara riktigt :P men jag har tänkt spendera mitt lov i lugnan ro utan några sportigheter med andra ord bra njuta av mitt sista sportlov någonsin...

idag har jag inte gjort så mkt gick upp skapligt i morse och tog ut hästarna sen har jag bakat lite chokladbollar och kollat på gammla kort annars har dagen mäst gått åt till tv tittande och sittande här framför datorn :) i kväll ska jag hem till älsklings P igen får se vad vi hittar på för mys troligen de vanliga: titta på tv och sova :)

I morgon hade jag tänkt ta mig in till staden en stund träffa jessica sen kankse ta en shopping runda, kanske skulle höra om kusinvitamin är ledig från skolan också så kankse man kan träffa henne med :D

ska ta en dursch nu så jag vaknar till liv sen åka hem till P <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi hade en jättemysig lördag, blev middag på bamboo city, lite av "vårat ställe" har blivit ;) Jag kunde tänka mej Athena men det ville inte M, men Bamboo var gott! Kändes lyx att gå ut sådär själva. Vi ses på torsdag vännen, längtaaar! puss (Kanske ses imorgon med ju om ni ska på stan:))

2009-02-16 @ 19:33:44
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

ååå ska jag hålla mej enda till tors..skratt..okej då.



nu ser vi på pimp my ride...barnen som gillar de..lite jag me..skratt.

sen ska vi natta..

storkillen har sportlov.



nu ska jag göra te.



detta busland låg i västerås..men finns ju flera olika..var nog lite större än eskilstunas tror jag.



kramkram

2009-02-16 @ 21:27:48
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0