Solen lyser idag :)

Vaknde för en timme sen av att solen lyste på mig, hur underbart är inte de :)) dock känndes de som de var -10 i mitt rum när jag vaknade för jag bad P öppna fönstret igår kväll innan han gick och la sig för de va så himmla varmt.men de hade visst vart många minus ute under natten och de resulterade ju ganska så bra varför de va så kallt på mitt rum :P men men nu sitter jag iaf påpälsad med pjamas och raggsockor haha!

Har inga planer för dagen.Hoppas på att Kusinvitamin kommer ut hit en stund så vi kan ta en Låång promenix med hundarna i det fina vädret, (är inge kul att vara ute och gå själv, och P lär jag aldirg ska få med mig:P). Men annars vet jag inte vad jag ska hitta på.. P och jag får väl rå om varandra och lille magen förstårs<3 

Bebis i magen gillar verkligen att spraka och herja på kvällarna när jag precis ska sova och sen på morgonen när jag har vaknat, känns som om lillen har världens fotbollsmatch där inne i magen haha! Men sen under dagarna är den så lung och rör sig knappt något..men åh så mysigt de är att känna att man har en liten bebis i sin mage som faktikst är ens egen, att jag ska bli mamma är lite oförståligt ännu men som jag längtar tills men egna lilla älskling kommer ut till mig<3

Kommentarer
Postat av: Sandy

Grattis Angelika =) mys att du också ska bli Mamma =)

2009-02-21 @ 12:28:02
URL: http://sandrafogel.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack för gårdagen, kära du! Kul vi fick med våra killar ut också :p Ses snart igen! Måste höras på tisdag då ni varit på ultraljud :) Kraams!

2009-02-22 @ 08:29:08
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0