Redovisning

Sitter på Mammas jobb nu har vart och hämtat lite saker här ska snart bege mig vidare till Skolan, där eftermiddagen kommer egnas åt projektredovisningar av alla dess slag. igår satt jag och skrev som en tok för att vi (jag och två tjejer till i min klass) skulle hinna klart med vårt Phuu!!!! så underbart när det är över sen, är grymt trött på allt vad projekt heter just nu. ..

kvällens planer´
- P kommer och hämtar mig i skolan vi ska efter de åka och köpa en tvättmaskin :P
- Åka hem till P och hämta lite saker
- Hem till mig och äta kvällsmiddag ( jag ska laga korvstroganoff, HAHA som jag har längtat!)
- Kolla på tv och ta de lungt.
 
- Sova sova sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0