Magen växer :)

Ja magen den växer och blir större och större hihi ska ta ett nytt kort snart så ska ni få se :P Dock har jag börjat känna av ryggen lite kan bero på magen annars så har jag stärkt mig eller något.. så har denna vart hemma från praktiken hela veckan, kände att de kankse inte är så bra om 20 barn ska komma och hänga på en när ryggen gör ont!! well well de är sånt man får stå ut med, lite krämpor klarar väl alla :)

Igår beställde Vi hem en barnvagn iaf de blev en svart duo vagn från hem sidan Annaaxel.se, tyckte den såg fin ut och priset var inte så vråål dyrt heller :) så hoppas den kommer hem så fort som möjligt så vi får se den i "verkligheten".. igår va jag även på staden och köpte de första bebiskläderna *kunde inte hålla mig* hur underbara som hällst hihi!!


I går va vi även och betalade vår tvättmaskin som vi ska ha i våran lägenhet, så vi fick en liten uppdatering på hur får fina lägenhet ser ut, nu är det bara 1 månad kvar sen blir man stads bo och de känns rikigt bra :) jag längtar rikgit mycket efter att få inreda och fixa, vi ska till ikea i helgen och införskaffa oss de sista som behövs bla. Skoställ,tvättställ,skärbrädor,hyllor mm :)


Dagens planer´
^Träffa Annie och Filippa kl.11 :)
^Promenad till stan
^Fika
^göra staden en stund
^Fika med Louise :)
^På Baby kväll på barnenshus?

på tal om något annat gud vad läskigt med barnden på hotell statt :S hur kan man göra något så hemskt? ursch de finns verkligen folk till allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0