Lördag kväll´

Har nyss kollat lite på melodifestivalen tillammans med ÄlsklingsP, bara han och jag i kväll så mysigt!  vi har även ätit popcorn, gått promenad och faktiskt hjälptsåt att fixa med gardinerna som jag ska sy till köket tills vi flyttar :) .. dagen har iallafall sprungit i väg fort då vi vart i örebro på marieberg och ikea hela förmiddagen, de blev mycket som blev köpt idag bla. skohylla,skötbord,lampor,kuddar till soffan,gardiner,Lakan täcke och kudde till bebis och massa mer, men de blir nog trots allt en till sväng till ikea innan vi är helt nöjda :P


I morgon väntar jobb, jag ska få tillbaka min tjänst i kassan fram till maj när bebis kommer, då jag inte kan jobba kvar i charken för de är så mycket att bära och flytta så de blir för tungt.. så de va snällt av min kära chef att låta mig sitta i kassan :).
 
efter jobbet i morgon ska vi åka hem till min kära Pappa med familj ska ha lite kalas för mig eftersom jag fyller nästa helg :) de blir trevligt!

nej nu ska jag ta mig ett bad tror jag sen krypa ner i sängen och sova ska upp tidigt i morgon!
 


Good Night<3
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad mycket ni hittade på ikea, blir ju oftast några turer dit då man ska flytta och få bebis typ samtidigt, jag veet! Vad kul att du kan fortsätta jobba på ica med :) hörs imorgon efter bm-besöket! vill höra!! Puss

2009-03-01 @ 10:14:05
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

va kul o shopa!

då ses vi i kassan ngt då.ler.

kram

2009-03-02 @ 00:24:37
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0