"Jag ska bli Mamma"

"Jag ska bli mamma" känns så overkligt att säga, men så himla underbart de kommer bli.. Jag längtar och längtar och längtar efter att få upp min egna bebis på bröstet och nu är de bara ca. 3 månader kvar sen så :) :) ..

Mammsen har beställt hem kläder från ellos katalogen idag ett jätte gulligt "start kit" med massa bodys,någon söt tröja, mössa och så någon liten filt. sen en helt underbar lite flisoverall med öron :D sen satt jag nyss och kollade med Svärmor på mer kläder i en annan klädkatalog och jag Smälter, vill ha allt hihi!! 

Nu längtar jag jätte mycket efter tisdag då vi ska på UL och då får vi även reda på om de blir en flicka eller pojke<3


Sen är jag så himla glad att alla mina nära och kära är så himla posetiva och vill hjälpa till :))



Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh, glädje!!!

2009-02-22 @ 21:29:02
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: sophie törnquist

Hej!



Klart att man är positiv och ställer upp!!!! Ni är för goa och rara!!!! Säg bara till om det behövs!!!



Kram

Postat av: Anneli

Ååhh, längtar såå himla mycket tills imorgon!! Ja, tänk.. bara 3 månader kvar nu, så himla härligt! Sommaren kommer bli underbar! Puss o kram, tycker om dej såå mycket <3

2009-02-23 @ 09:57:54
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

åååå de är verkligen uuuuunderbart!!

tur jag har mina kusiner som fixar lite vänner till barnen o så att jag får lite bebisgos..ler..

kramkramkram:-)

vad sa din pappa då förresten..ler.

kram

å härlitg att din graviditet måste gått så snabbt liskom..3 månader är ju inte alls mkt.

mellan är född i maj..toppenmånad.kram

2009-02-23 @ 13:08:25
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0