Jag är glad :)

Oj de blev rekord på läsare i min blogg igår :) kul att se att så många som vill lägga ner en liten minut på att läsa igenom min blogg..

Dagen har startat bra men en lång promenad tillsammans med P´s mamma och syster och hundarna förstårs.. just nu gör jag inte så mycket mer än att invänta min Älsklings som snart slutar och kommer hem från jobbet, kvällen ska vi tillbinga tillammans med min famlij då de blir let´s dance och  Gottigott mys :)

Och Lillebebis mår bra i magen sprakar och lever rövare mest på kvällarna hihi men åh en sån underbar känsla de är går inte att beskriva :)  


en liten magbild måste jag iaf visa upp <3

  

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nu ler jag! Så vackert med bebismage (L)

2009-02-20 @ 13:45:10
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Johanna ;)

VAd gullig bild, de e så fint me bebismage =)

2009-02-20 @ 14:48:22
Postat av: Anneli

Du är sååå fin!! Är såå himla glad för er och att vi ska bo så nära!!! Puss o kram lilla du! (Gjorde lite reklam för dej i min blogg, hoppas det var ok;))

2009-02-21 @ 08:42:18
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0