Hemligheten ´

Vet inte hur jag ska börja :) men kan säga att det kommer ske vissa förendringar i mitt och P´s förhållande.Alltså under dagen har jag och P vart hos BM för det är nämligen så att vi ska få en liten bebis i slutet av Maj :D. Varken P eller jag har nog fattat de ännu, då de har kommit som en liten chok för oss båda för bara någon vecka sen, då jag gått och varit gravid så pass länge men inte vetat om något...Men nu känns så himla bra både jag och P är Förväntansfulla och lyckliga <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Asså hade du inte mens eller hade du mens fast du har en bulle i ugnen? ;) Tänkte eftersom du inte visste?



Do you now vad det är för kön ?

2009-02-19 @ 21:51:13
Postat av: Anonym

Svar till lollo :

Jag hade mens fast jag hade bullen i ugnen :P lite knasigt tycker jag! men barnmorskan sa att de är många gravida som har de så de va tydligen helt normalt :S .. Vet ej könet ännu, vi ska ta reda på de på tisdag!

2009-02-19 @ 22:19:18
Postat av: tiindra

När jag vänta mitt första barn så drog mensen över...men jag trodde aldrig jag var gravid för jag hade fått en siffra från fertiliteten att 20% att kunna bli det...Jag hade visserligen bytit partner men det där hängde över mig inte tänkte vi på att skydda oss när vi väl träffades...

Så det tog ett tag innan jag insäg fakta....

Men hade inga ömma bröst..inget som kunde tyda på det förutom att mensen inte kom..

Men de andra graviditeterna kände jag med en gång att jag var gravid...illamående, ömma bröst ingen mens...allt det vanliga som man kan ha koll på..

Lycka till...för det bästa i livet är att få barn..(tycker jag)

2009-02-22 @ 08:35:01
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0