Vackra vita vinterland!

Äntligen kom snön! en riktigt massa snö också :)

Nu börjar man känna att julstressen börja komma, har en massa julklappar kvar att inhandla.. men men de löser sig alltid kommer vara ut sådär i sista sekund som alltid och panik handla de sista *skratt*..

men till dagen då.. Vi vaknade vid halv sex eller vi och vi Tildisen vaknade halv sex och ville upp och leka dess värre ville inte hennes mamma de och tur som jag hade så vi somnade om till halv tio igen :D undeerbart med sovmorgon!. De blev då lite frulle sen klädde vi på oss och gick till ICA och postade julkort och handlade lite.. sen nu ligger tilda ännu och sover och jag tvättar kläder och slöar, mycket skönt må jag säga ;). Får se om baby vaknar snart så vi kan käka lite lunch sen städa av lite här hemma och hänga kläder förstårs.. ssen blir de nog bara att invänta Pappa pontus <3.

Åh jag måste berätta en läskig sak som hände igår Tildisen fick ligga i våran säg och äta nattvällingen ioch vi satt ute vid tv´n som ligger väggiägg med vårat sovrum, gick in och kollade till henne efter enstund då låg hon och slumrade tänkte att då borde hon somna, gick ut i igen och sen hörde vi bara en duns då hade hon tagit sig till nedre delen av sägen och ramlat ner på golvet :( ursch vart så rädd trodde hon hade gjort illa sig för tårarna sprutade och hon galskrek, men sen när vi tog upp henne blev hon så glad och flinade.. Min lilla tjej <3 ursh ska aldirg mer göra om detta de går så fort när de väl händer något..

kraam i snö kylan!

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen, vet du jag tänkte just på när Filippa ramlade ner från våran säng i Hållsta, går såå fort! Jag låg till o med o halvsov bredvid och sen bara "duns!" Usch, man blir helt skakis! Måste börja kolla Miranda mer för hon har också blivit så rörlig, inte bara lägga henne varsomhelst längre. Mys att lucnha med er i förrgår! Ses snart igen! <3 KRAM

2009-12-17 @ 09:41:54
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0