julstressad?

Onsdagen är igång,vaknade av mig själv kl 7 men hade ställt alarmet kl halv8.. Har sovit så oroligt i natt vaknat flera gånger kollat på klockan och haft svårt att komma till ro och somna om.. Ursch denna julstress tar kålen på mig om man till och med drömmer om att man missat köpa massa julklappar och allt då är det illa :P

well well ska jag försöka få fart på rästen av familjen nu, har nämligen två snarkande älsklingar här bredvid mig som sover så sött :).. men nu är de dax att gå upp för dom, för de ska hinnas med att äta fukost,byta blöja,klä på kläder innan kl är halv 9.. bäst att sätta fart!! 



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å så söt hon är i tomtekläder!



God jul till er från oss!!!

2009-12-23 @ 14:55:52
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0