Julafton/Juldagen

Julafton startade hemma med julfrukost tillsammans med min lilla famlij och min lillebror. vi öppnade sen Tildas paket från oss där de bla låg kläder,gosedjur,mjuka klossar, spel leksak mm.  

sen bar de av till mamma där det firades först med släkten på min sida. Tildis fick massa fina julklappar bla. lära gå vagn, gosedjur, massa kläder, piano med nallephu mm. lika så vi fick massa fina julklappar bla. lakan,handdukar, prestentkort,stryk järn och styrk bräda mm. :) vart en mysig förmiddag där med jullunch,kalle anka och jultomte.

Efter ett par timmar hos Mamma åkte vi hem till svärmor/svärfar där även Pontus släkt va. Åt ännu mer mat och fick ännu mer julklappar bla. så fick Tilda ännu mer kläder,Leksaker i massor,raggsockor som pontus farmor hade gjort,en jätte mysig bok,pengar (som vi har satt in på hennes sparkonto), hallo kitty tavla mm. Pontus och jag fick presentkort på hemtex, tavla, örhängen+halsband,kläder mm. efter julklapps utdelningen hade vi ett super roligt julklapps spel :)

sen avsludade vi våran julaftonskväll kl 21.00 va helt slut efter en långdag.

Idag så har vi vart hos Pappa/morfar och haft julklapps utdelning där blev leksaker och en pulka till Tilda sen fick pontus och jag en stor korg med massa godis,frukt,glögg,kaffe,te mm. :) var mysigt att träffa dom blir ju inte så ofta längre.

och på vägen till pappa stannade vi till vid onoff och Pontus köpte en super fin digitalkamera till oss :D blev våran julkapp till varann!

Tack snälla för alla fina julklappar och det mysiga sällskapet ni är bra underbara älskade släkt och vänner<3

I morgon ser jag framemot en dag i köping och sen ska vi även hämta hem Kattungarna!

(bilder kommer i morgon)

God fortsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0