InteTildas kväll

Hann med att städa hela övervåningen i förmiddags undertiden Tilda sov sin förmiddags lur, så i morgon är det nedredelen av huset som ska sädas, i morgon ska det även inhandlas de sista julklapparna,julmat o julskinkat ska göras... Förbereder mig på en låång dag i morgon! . Men får hoppas de går fort inne i stan, Tilda ska få vara hos sin Farmor/Farfar så länge :) Hoppas de kommer gå bra, men de tror jag nog :)

Nu under kvällen har vi vart hos T´s farmor/farfar, blev glögg och pepparkakor där.. sen va jag och T kvar där medans P var och tränade innebandy, dock va lillasnuttan riktigt trött så hon va ledsen och grinig mot slutet..dessutom gjorde hon illa sig bla. så slog hon en julgranskula i huvudet på sig själv och då kom det riktigta krokodiltårar må jag säga :( min älskade plutt<3

Nej ska sova nu så man är pigg inför i morgon när man ska in och trängas med en massa folk...

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0