Egen tid


Nu har jag skickat ut pontus för att skotta snö och lillskrutt sover så nu är jag lite tid för mig själv :) tycker ibland man kan känna sig lite överbelastad så en liten stund för sig själv sitter aldirg fel, men så klart älskar jag att umgås med min älskade familj..

De har snöat rejält här i natt mysigt med så mycket snö :) ska försöka ta oss ut idag så Tildan kan få inviga sin nya fina pulka hon fick av morfar igår. Får sen se hur dagen artar sig kanske de blir en sväng till köping om vi orkar, sen kankse Tilda skulle åka med sin farmor och farfar till Pontus mormor well well får helt enkelt se hur de blir. vet iaf att vi ska hämta hem dom små kissarna idag :D

nej nu ska jag sätta mig i soffan och kolla tv en stund i min ensamhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0