De lider mot jul


Ser ut att bli en vacker dag idag,vilket passa riktigt bra för ska åka hem till mamma/mormor idag. Tänkte att jag skulle leta på någon gammal pulka där så Tildis och jag kan roa oss ute i snön en stund idag. Ska nog även ta med Hundarna på en lite tur.

Ja nu är de bara idag,imorgon och onsdag sen är de Julafton Tildas första julafton :D <3, sjukt vad fort allt går. är även detta år ute i sista sekund med allt. ska försöka mig på att baka knäck i morgon sen på onsdag åka in och shoppa de sista julklapparna. Skönt att få ha P hemma i 5daghar eller ja de blir väl 10 dagar allt som allt eftersom han bara jobbar 2 dagar nästa vecka också :) myspys!

Ja just jag skulle ju behöva har lite hjälp av er mina kära läsare, de är så att två dagar efter julafton får vi hem 2 nya familjemedlemar 2 kolsvarta små kattungar:). så nu skulle jag vilja ha lite hjälp med namnförslag på våra små pojkar??  (hoppas på att få många förslag nu ;) )


Hejs! 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Texas o Vincent! Ska komma på fler sen ;) Tänkt nått mer på mat till nyår? Puss

2009-12-21 @ 19:25:50
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Jadu, jag tycker att Findus är ett fint namn :) Eller vad sägs om Felix? Igor? Theo? Pelle? Kramar!

2009-12-21 @ 19:39:26
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Angelica! ska nog förvarna att en av katterna är nog en tjej, e inte riktigt säkra. :) Kraaam!

2009-12-22 @ 19:39:40
Postat av: Emelie

Heej Angelica. Ska nog förvarna att en utav katterna kan vara en tjej, vi är inte riktigt säkra :) Kraaam!

2009-12-22 @ 19:43:54
Postat av: Angelica "Mamma till Tilda"

svar Emelie: Ärsch de går lika bra med en av varje :) .. vi kommer på lördag förmiddag, går de bra? kraam

2009-12-22 @ 23:04:24
URL: http://ange1ica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jadå de blir bra. ring först kan kanske va lite seeg imorn, om de blir lite partaj ikväll :) men ses imorn! Kram!!

2009-12-25 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0