Alla klappar klara!


Julstölk hit,julstök dit.. Fy sjutton vilken stressig dag de vart idag men vi har överlevt. Och hittat julkappar till alla vi skulle köpa till har vi gjort också + att julskinkan är gjord (den blev riktigt lyckad ;)). Så nu kan jag nog andas ut eller kankse inte..jag har den roliga städningen kvar i morgonbitti typ dammsuga och moppa köket som jag aldirg han med igår..

idag köpte vi även hem saker till kattungarna blev en aningens dyrt :P 1500 spänn la jag ut på dom små liven, men vad gör man inte för dom! längtar nu tills vi får hem dom på lördag..

Nej min kära nu ska jag ta kväller här så de blir julafton någon gång, ser fram emot morgondagen Att få ge alla julklappar spceiellt dom som Lillälskling ska få<3

GOD JUL från oss!



en bild på våran gulliga lilla gran med Tildas alla paket där under!
(dock väldigt suddig bild min mobil kamera är värdelös)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0