7månader,lussebullebak och annat


Se på sjutton Angelica kommer med en uppdatering :P

Ja vart ska vi börja?

Tilda har hunnit bli 7 hela månader :) hon äter som en litenhäst, kryper runt och ska pilla och smaka på allt. Men så go och mysig hon är mitt lilla hjärta!

Annars så leker livet har kommit i ordning nu efter flytten är bara tavlor som ska upp på väggarna och lite annat små fix, men de ska vi nog hinna med innan jul iaf.Trvis himla bra här på landet, det är mysigt :) dock lite smått tråkigt att vara hemma hela dagarna och inte göra något förutom de vanliga vardags pysslet..

Ja denna helg blev de i fredags lussebullebak tillsammans med min mormor sen på kvällen idol final. sen i lördags vart de en seg dag med inte så mkt gjort åt lite mat och myste framför tv´n och i går söndag hade vi först lite främmande här av P´s kompis (som förövrigt nyss har fått barn dom också ). sen på eftermiddagen åkte jag och tilda med mamma/mormor till min moster som jag inte träffat på många många år :) så de va mysigt sen avslutade vi helgen med Middag hos Tildisens Farmor och farfar och även ett bad i deras badkar :D (då vi ej har något här i huset).

Nej nu ska jag börja greja lite här bla. byta till julgardiner i vardagsrummet sen slänga i en tvätt i maskinen..


Hade Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0