Nu är det dax för Sängen!

Nu har vi ätit tacos,badat/durschat, varvat ner farmför tv´n och nu ligger båda min älsklingar och sover så sött här berdvid mig :).

Sitter och tänker på Min kära kusin som även hon har en liten bebis hos sig nu, gud så kul :) tänk att hon fick en flicka hon också nu har vi en rikgit "girl power" hon och jag. Filippa,Tilda och så den här lilla damen, så mysigt!
tänk vad mycket roligt vi ska hitta på..

I morgon bär de av ut till Näshulta ska vara där hela dagen orkar inte sitta här inne och uggla räckte med att vi gjorde de idag jag och min lilla solstråle. så Mamma/mormor kommer och hämtar oss redan halv 8 i morgon bitti.Men innan vi åker ut till näshulta ska vi åka och köpa en ny vagn till Tilda som vi kan ha i bilen hennes vagn som hon har nu är så klumping att släpa med överallt. så ska bli skönt att köpa en liten smidigare :) och se om hon kankse trivs bättre i den så man kan börja gå på promenader igen utan att behöva bära runt på min lilla älskling. 

I morgon är de även Min Älskade P´s 21års dag :) hurrahurra!! <3<3

Nej nu ska jag borsta tänderna sen lägga mig och läsa " Vår lilla hemlighet".


Sleep tight




Kommentarer
Postat av: linda

ja det låter som en ide så hon blir nöjd:) köp en extra dyna på baby proffsen så det blir extra mjukt också:)

2009-08-06 @ 11:49:29
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0