Tildas utveckling


Tiden går fort när man har roligt tänk att snart är min lilla gumma redan 4 månader, jag som tycker de känndes som om de va igår jag låg där och hade värkar. De är så roligt att se hur hon utvecklas och se framstegen hon gör. Nu kan hon vända sig från rygg till mage och tvärtom. hon grappar saker och hon kan sitta med lite hjälp hon är riktigt stadig. hon har börjat äta mer på kvällarna men sover dock inte i sin säng ännu, Jo jag vet de borde vara dax för de nu, men har bara mig själv att skylla :P tycker de är så mysit att ha henne liggadens nära mig och att få somna till hennes andetag är de bästa som finns.haha innan tilda kom va de jag som sa till P "när Bebisen kommer ska vi lära den sova i sin säng" men så  har de alltså icke blivit. Och snart får hon även bröja med smakportioner spännande :). 

Ett litet bild regn på min älskde Dotter.



 















Kommentarer
Postat av: Anneli

Vackra Tilda! Kika i min blogg får du se den söta bodyn som Miranda hade idag, från er :) Puss ses imorgon!

2009-08-28 @ 18:04:21
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Amelie Baung

Gulliga Tilda!

2009-08-28 @ 22:44:52
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0