Ska försöka bli bättre

Ja jag vet hade lovat bättre uppdatering i bloggen! men  får skylla på att jag haft blogg torka...

Kan väl börja med att skriva att Tilda har bilvit en stor tjej redan 3 månader, därmen har hon fått sin första vaccentation, hon blev så ledsen när vi va hos bvc i förra veckan så till och med jag fick fram en liten tår,stackars mammas älskling! men allt var bra och hon följer sin kurva hon väger nu 6433 gram och är 60,5 cm lång. Min stora tjej :D

Annars har väl dagarna rullat på har mäst vart hemma och tagit de lungt och helgerna har vart full bokade med besök hit och dit men de har vart mysigt :)..sov hemma första helgen denna helg , sen vi kom hem från semstern :P då kanske ni fattar vad jag menar med fullbokade helger!

men idag då så har jag städat vardagsrummet som såg ut som ett bomb nedsalg, sen va tilda och jag på en promenad till ica men va inge skönt ute blåste som bara så blev en snabb promenad dit och hem :) just nu ligger tilda och sover och jag ska snart börja med maten sen invänta våran pappa/älskling<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0