Promenad...nu städa



Kom hem för en liten stund sen har vart ute på en liten mysig promenad med Anneli,Filippa och Miranda, dock tyckte inte min lilla skrutta de va lika mysigt hon va arg och ville absolut inte ligg/sitta i sin vagn fasten vi bytt till sittdelen...Tror nog att hon vart övertrött för nu när vi kom hem la jag henne i sängen och då somnade hon snabbt som ögat min lilla gumman :)

Nu ska jag snart sätta fart att diska och städa iordning lite i sovrummet kommer nämligen folk och kollar på vår lägenhet i kväll... Börjar längta efter landet nu tänk vilken frihet vi kommer ha och tänk så skönt att få slippa alla dessa trappor upp!! fick hem ikea katalogen nu såg jag så ska nog kika efter lite förvarnings hyllor m.m tills vi flyttar för som vi har de nu tänker jag inte ha de i huset alltså nada förvaring! men de får bli efter städning/diskning.....




Mamma älskar dig överallt annat!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Mysigt att ses! Vi blev kvar ute ett bra tag, men det var skönt :) Sitter nu o myser med ett glas cola och också IKEA-katalogen!! Ja, snart flyttar ni snyft men så glad för er skull!! Puss o kram!

2009-08-19 @ 16:01:32
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Mormor / Mamma

Mormor/mamma längtar efer er .

2009-08-20 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0