I´am back :)

Så nu är vi hemma igen efter en helt underbar vecka på öland med sol,bad,glass i stora lass,grillning och mycket beatch voleybol? vi har haft de riktigt bra iaf :). men nu är vi  tillbacka till verkligeheten och vardagen P har börjat jobba och Tilda och jag är hemma och tråkar.. ska försöka få lite mer tid till att blogga har ju inte blivit så mkt nu under sommaren..

En liten nyhet har hänt iaf nu när jag vart lite off från bloggen och de är att Vi jag och min lilla älskade famlij ska flytta ut till landet :D Till HUS!! ett rött litet hus med vita kuntar. åh jag längtar, har sagt upp lägenheten nu from den 1 aug så nu är de bara 3 små yngla månader kvar här i våran lilla bungaloo som jag säger :P.. Så nu innan vi flyttaer in i huset ska vi renovera lite med nytt golv och tapeter såå underbart :).

Ja och min lilla Tilda mår bra hon växer och växer hon blir ju redan 3 månader på söndag. dock har hon kommit in i någon period så hon vägrar sova i vagnen. då jag lägger ner henne gallskriker hon och blir stel som en pinne..Tur att hon trivs i sin blistol iaf som hon sitter och sover i just nu..

Nej nu ska jag laga lite mat åt älsklingsP som snart kommer hem från jobbet. sen bär de av mot st sundby där han har fotbolls träning!



 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kommer sakna er som grannar ju gråter. men såå kul för er att flytta till hus och vi kan ju ses ändå!! Nu ska vi strax till förlossningen igen! jag hör av mej imorgon :) Puss

2009-08-05 @ 03:27:47
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej! Bekant med Anneli, så nyfiken för hur det går för henne, du kanske kan skriva i min blogg när förlossningen är klar. /Katarina

2009-08-05 @ 09:29:46
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se/
Postat av: linda

flicia var ungefär 3 månader när hon vägrade ligga i vagnen då fick ja ha sitt delen men bara ta upp den ett litet hack inte mycket alls men tydligen gjorde det skillnad för då älskade hon vagnen igen=)

2009-08-05 @ 12:01:19
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Nej gud så kul att ni ska flytta till hus! Min högsta önskan för tillfället är att få flytta ut på landet till ett litet rött torp med vita knutar och en stor lummig tomt. Är riktigt avundsjuk på er! Hoppas att allt kommer att gå bra med flytt och för er familj i framtiden!

2009-08-06 @ 17:52:14
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0