Fullrulle!


Idag har vi vart med kära Anneli,Filippa & Miranda hela dagen :) vi startade vår promenad halv11 i morse va då till bvc för Anneli skulle väga/mäta lilla Miranda sen gick vi vidare ner på stan och rothoffsparken där vi åt lunch på café kaka och sedan fick Filippa leka av sig i lekparken där. Efter några timmar i rothoffsparken begav vi oss till stadsparken där Filippa fick leka lite till och jag gick till Blue lotus för att boka en tatuerings tid och Jaa jag fick en redan i morgon eftermiddag :D:D samma tid som pontus ska dit! (så i morgon är det dax för andra tatueringen). Efter att jag hade bokat tid och Filippa hade fått lekt av sig lite mer så gick vi till bussen och åkte hem trötta men glada :D så tror vi var hemma runt 16.30 lååång med skön dag...

Just nu ligger båda min älsklingar och sover och jag ska väl med snart stänga ögonen :) är ju en dag i morgon också!

Ja just de Mamma/mormor vi Saknar/längtar efter dig med, hoppas att vi kan ses i helgen :)<3


Tilda och jag posar ;)

Kommentarer
Postat av: linda

vad ska du tatuera?=)

2009-08-21 @ 08:52:22
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

åå va fina bilder.

kan du inte ha in en bild på tatueringen me?

kramis

2009-08-23 @ 19:52:28
Postat av: Anonym

Jätte fina blider anne! Tilda är lika vacker som mor! hoppas allt är bra med dig och din familj =) <3

2009-08-24 @ 16:12:00
Postat av: Johanna

Gullunge <3

2009-08-25 @ 17:48:13
Postat av: Lollo

Vad ska du tatuera?

2009-08-26 @ 20:36:01
Postat av: Anonym

rättare sagt vad har du tatuerat? :)

2009-08-26 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0