Dagarna springer iväg

Har nyss vart ute och gått på en liten promenad med Anneli och Miranda dom hade tid hos BVC så vi följde med dom dit. just nu ligger lillagumman och sover hon somnade helt utslagen nu när vi kom hem och jag har precis spenderat lite pengar på tråkiga räkningar..ska väl strax hoppa in i durschen för i eftermiddag ska jag träffa Anneli,Filippa & Miranda igen och min andra kusin med barn, tror nog de blir lunch på pizzerian här borta mysigt :)

Många som undrar vad de är för tatuering jag gjort , Jag har skirvit in Tilda på handleden med ett fint litet hjärta!! :) blev jätte nöjd med den fast hade kankse velat haft den lite större men men inget man kan ändra på nu. kommer en blir på den sen när jag hittat en bättre kamera att fota med.


Min älskade lilla tröttnos :) <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

Förlåt att jag inte svarade på ditt sms! hade inga pengar kvar nästan! Synd ni inte kom med :( Ses imorgon iaf. Puss o kram!

2009-08-28 @ 10:45:00
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0