No stress

Ondags kväll och jag har hem studiedag i morgon :D vilket betyder att jag kan soova länge länge i morgon wihoo!!

Dagen idag då har vart super duper lugn. va på faktotum i morse med barnen från förskolan slutade tidigt blev lunch i skolan med jessica. sen vidare hem till jennifer där även johanna var :) så de blev en trevlig eftermiddag med  massa prat och förstårs kaffe mysigt att träffa dem en stund<3

kvällen har jag tillbringat hemma i näshulta :)

i morgon får jag träffa min älskling igen.åh jag saknar han fasten jag såg han senast i morse.tycker så mkt om min pontus han är min bästa vän min bästa älskling min bästa allt :D<3

och på fredag är de tatuerings dax börjar redan bli lite nervös!!


Puss


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åå vad ska du tatuera..vad spännande.

jo då här är de bra.

nu ska jag sova..trötttrött.

kramiskrmais

2008-10-22 @ 23:11:26
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0