lyckad kväll (:

Gårdags kvällen blev lyckad, (blev lite besviken på bion dock tyckte den va lite låång dragen ibland) kvällen blev helt klart bäst. och gick exat efter min och Annelis planering ;) . måste vi göra om men kanske skulle ta en bowling runda istället för bio.tack iaf för en underbar kväll<3

idag blir de en riktig chill dag som man säger :P. har inga spec planer in för dagen ska nog bara sitta inne och uggla eftersom de är regn och rusk ute. i kväll ska jag iaf följa med Pontus och hans famlij hem till deras vänner där blir de middag. :) sen sova tidigt i kväll för i morgon väntar de jobb.





Lite bilder från gårdagens kväll!

Pontus & jag på bamboo city<3

Jag & Pontus <3


Anneli & Martin

Anneli & Martin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0