Lyckad dag :)

Tatueringen gick fint att göra, fasten jag höll på att klämma söder jessicas stackars små händer haha :) något jag ska tänka på till nästa gång är iallafal att inte spänna mig som jag gjorde idag. UH vad ont de gjorde men som man säger ska man vara fin så får man lida pin :D

Sahällsprovet gick också bra :) så en lyckad för middag har de varit!!!

nu sitter jag och in väntar min käraste. vi ska så småningom åka hem till han för i kväll blir de lite festligheter med min bror och hans kompisar.

ska skutta in i durscnen nu :)

 

Jag blev nöjd iallafall :D är mitt stjäntecken
och lite fina körsbärs blommor.


Puss och hoppas ni får en trevlig fredag kväll!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

jättesnyggt !!!!!

kramis

2008-10-25 @ 21:55:02
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

hejsan...

hur har helgen varit..

gjorde de väldigt ont me tatueringen..var

de dyrt..

gör de ont nu..

mkt frågor.ler.

kramkram

2008-10-27 @ 12:11:49
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0