Lördag kvällen & söndag förmiddag

vart en trevlig kväll igår hemma hos pontusfamlijs vänner :) super god mat och fotbolls tittande.blev trots allt en ganska sen kväll vilket jag inte hade planerat och kom inte i säng fören sent. med de gick bra att komma upp kl 7 i morse iaf.

idag har jag som sagt vart och jobbat  hela förmiddagen.hade ett kort arbetspass och de stod 12.00 på schemat. men fanns en hel del saker som jag va tvungen att fixa med innan jag kunde gå hem så va inte klar fören halv2. hade tänkt jag skulle gå ner till fotbolls planen när jag kom hem (pontus spelar din sista match idag.) men va så trött jag väl kom hem så la mig i stället i sängen med bärbara datorn till hands. så nu ligger jag bara här och slöar Gött (: . .

blir snart lite god mat här och besök av pontus släktningar :) .

ha en trevlig kväll! kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0